DISTRACTIONS

Ik heb goede en slechte dagen. Dat weet ik, voor mij is dit normaal. Maar wat als er meer slechte dagen dan goede blijken te zijn? Afleiding zoek ik in de kleinste dingen, maar echt helpen doen ze niet. Ze stellen het alleen uit, want wanneer ik alleen ben en de stilte me omringt, dat is wanneer mijn hoofd begint te schreeuwen.

Uitgaan en leuke dingen doen met vriendinnen helpt voor het moment. Het moment zonder gedachten. Maar wanneer ik s’avonds met tranen in mijn ogen in slaap val is al het mooie uit die momenten al weer weg. Mijn antwoord op een veel gestelde vraag, ja ik heb ook lol, maar ik kan er niet van genieten, ik put er geen kracht uit en ik ben het morgen weer vergeten.

Leave a Reply

